Damlacaa benim de çok erken çıkmıştı ve çok belirgindi paketlerin üzerindeki buradan açınız izi gibiydi, gittikçe göbeğimin üzerini de geçmeye başlamıştı yüzümü de ikiye bölmese bari bu gidişle diyordum 😁 doğumdan sonra yavaş yavaş kayboldu şu an hiçbir şey yok