Merhaba tekrardan ben 2 saat sonra kontrolum var arkdaslar öncesinde gebelik kaybı olduğu ıcın çok korkuyorum ister istemez benım hergunum dua ile geciyor cok şükür ama işte her kontrol geldiğinde acaba yine aynı şeyleri yaşarmıyım diye de seytanın vesvesesi geliyor aklıma 🥺 tabiki yiyecek ekmeği varsa bu dünya da rabbim nasıp ettiyse benımledir ama sizlerden istediğim tek şey dua duanın gücüne çok ınanırım mübarek günde musaıt olanınız varsa 1 dk ayırıp irem adına dua edebilir mi 🌺🌺 hepiniz sağlıkla kucaklarına alın ınsallah bebeklerinizi