Bn mustela yenidoğan serisini almistim ama bebeğim alerjik olunca stelopia serisine geçtik o kadar temiz ki içeriği köpürmüyor harika 5 aydır kullanıyoruz bide dalinin hindistan cevizi yağı olan vazelin tavsiye ederim çok güzel nemlendiriyo bebek cildini