Ceyduygu Hayırlı günler kızlar :) 5 gün önce ikizlerimi normal doğurdum. Ara ara olan nefes darlığı vardı,bugün sabah kalktığımdan beri nefes darlığı ve hafif çarpıntım var. Bu normal midir acaba yaşayan oldu mu?
Acemianne__ Ceyduygu gözünüz aydın ben yaşamadım ama karın birden boşalıyor ya ağrı yapmıştı kaburgalarımda
Ceyduygu Acemianne__ İlk doğumum da benimde kaburgalarım da ağrı oldu ama bunda farklı. Nette hiç iyi şeyler yazmıyor
Acemianne__ Ceyduygu canım ya nete bakma sen oraya kalsa yaşamamız mucize şuan. Belki kan değerlerin oynamıştır kan ilacın varsa ona devam etsene doktora gidene kadar
Bbsb Carpinti varsa kaniniz dusuk olablir kan ilacina devam edin kaburga agrisi normal dogumda baskidan dolayi bi kac ay surebilio gule gule buyutun bebislernzi saglicakla allah bagslasn