Merhabaa, 11+2 haftalık gebeyim, bulantım nadiren oluyor genelde sabahları ama her öğün yemek yemek bana işkence resmen yani aç kalmamak adına besleniyorum diyebilirim. Özellikle sabahları ayrı bi tiksinme. Hiç bir şeyi isteyerek yemiyorum, meyve sebze fark etmiyor. Bu haftalarda böyle olan var mı sonradan düzeliyor mu bu şekilde bebişi yeterli beslemem mümkün değil çünkü ne yapicam bilmiyorum.