Hamile kaldığım ilk günden beri içimde ki vesveseler susmıyor, devamlı bir şeylerin kötü olucağına dair hislere kapılıyorum. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde ya kimyasalsa ya dış gebelikse diye korktum. Sonra ya düşerse ya kalbi durursa birden diye korktum. Şimdi 18. Haftamdayım ya hareketlerini hissetmezsem ya doktora gidince kötü bi şeyle karşılaşırsam gibi gibi sonu gelmeyen düşüncelerdeyim hep.. 2 li test yaptırdığım zaman bile hep kötü şeylerle karşılaşıcak gibi hissettim. Yani her yeni bi dönemde sonu gelmeyen kötü düşüncelerle kaplanıyor beynim.
Üstelik daha ilk gebeliğim ve çok şükür rabbim aratmadan verdi. Normal hayatımda da karamsar ve kaygılı bi yapım var bundan dolayı böyle düşündüğümü biliyorum. Ama artık buna dur demek istiyorum. Bir bebeğim olucak diye sevinemedim bile böyle kötü şeyler düşünmekten. Bebeğim doğduğunda bu durum panikatağa döner diye de çok korkuyorum.
Bana ne iyi gelebilir arkadaşlar ne yapmalıyım, önerebileceğiniz bir şey var mı bir kitap bi sayfa vs her şey olabilir?