Yarenlisinden Kızlar geceden beri karnım ağrıyor bi ara adet sancısı gibiydi belden karnımda ağrı var bebek hareketli hissediyorum şükür kanama vs de yok normal mi
bussraozturk Yarenlisinden aynısı bende de var canım adet ağrısı gibi kasıklarım çok ağrıyor vajinada çok ağrı hissediyorum bel ağrısı da var normaldir diye düşünüyorum çünkü 4 gün önce nst girdim sancı yoktu suyum iyiydi artık hafta arttıkça bu durumlar da artacak heralde
bussraozturk Yarenlisinden biraz dinlenin ılık bi duş alın geçmezse bi doktora gidin isterseniz. Kafanız rahat eder en azından☺️