minikbirii_20 Arkadaşlar delirmek üzereyim sürekli testim silik çıkıyor doktor progrstan vermişti adet olmam için 15 gün oldu bırakalı tık yok peçeteye silince kahverengi akıntı geldi çok az oda bitti bir üki gün sürdü neden böyle anlayamıyorum yaşayan varmı
Meleknkkk minikbirii_20 adet olmak için progestan veriliyo mu ya ilk defa duydum canım 😊 benim bildiğim düşük olmasın diye tedbir amaçlı progestan verilir her neyse. Testlerin silikte olsa pozitif çıkıyosa gebelik vardır kan verin kesinleştirin derim. Birde testlerin fotoğrafını atabilir misin bide biz bakalım 🥰🤭
minikbirii_20 elifffff1601 idrar yaptım onda sürekli bi kaç gündür silik çıkıyor o yüzden sinirlendim 😂