sezgii 7+1 bugün kanamam oldu peçeteyle sildikçe geliyor doktora gittim bebek duruyor kalp atışını dinledik fakat düşük riskin var dedi başına böyle bişey gelen var mı?
Berenibeklerken sezgii benim de 6.haftamda oldu her hafta proluton iğne vuruldum günde 3 defa da progestan fitil kullanıyorum bide sürekli yatıyorum sana fitil, iğne verdi mi doktorun
Berenibeklerken sezgii 6.haftamda oldu o gece daha gittim hastaneye iğne vurdular serum yaptılar o gece geçmişti canım