Merhaba 26 yaşındayım ve ilk gebeliğim çok tedirgin ve heyecanlıyım şuan 31+3 teyim.Dün doktora gittiğim de bebeğin başının vücuduna oranla 2 hafta ilerde olduğu fakat Başında su veya herhangi bir aksilik görülmüyor sadece kemikli dedi sizce bu normal mi başına gelen var mı dünden beri çok kötüyüm (bebeğim kız olacak bu arada )