Kızlar lekelenmem oldu ayda bir kere hep ve progestan kullanıyorım hep direk kesılıyo. Her gittiğimde sebep bulunamıyo bazı hamılelıkte oluyor dıyordu doktorlar burdada post açmıstım. Ve kırk doktora görünmüşmüşümdür. Kendı doktoruma aylık kontrolum vardı kanamam yok hıc olmadı lekelenmem aZcık oluyodu bı kez onada fitil kullanınca geçiyo. Neyse ultrasondan baktı bebek sağlıklı plesanta aşşa inmiş rahim kapanmamış. Arka tarafta kanama alanın var dedı. Bır ay sonraya randevu verdı ağır kaldırma kabız olma dinlen dedi. Progestana devam edicem. Bu 1 ay ıcınde düzelip yukarı cıkma ıhtımalide varmıs. Aynı haftalarda bu sorunu yaşayan varmı acaba cok üzüldm hıc beklemıyodum. Karnımın sağ altı kısmı acıyodu meğersem o agrı yaparmıs