Mercimek2 Benim de annem İstanbuldan yanıma İzmire geldi ama bayramda gidecek 39+0 oldum bugün, o yüzden annem doğumdan sonra daha fazla yanımda kalabilsin diye doğurmak istiyorum ve yaptığım şeyler şunlar: Günde 1.5-2 saat kadar yürüyüş, günlük 5 tane hurma yemek, activating labor videosundakileri günde 2 kez yapmak, 2 günde bir ilişkiye girmek ve ilişkiden sonra bir süre yerimden kalkmamak, pilates topunda zıplamak ve evdeki tüm işleri kendim yapmak. Bebeğimin doğum kanalına girmişti zaten 35.haftada ama biraz daha yerleştiğini hissettim bugün çünkü hareketleri inanılmaz aşağıda hissediyorum aynada bakınca da fark oluyor ve normalde günde afedersiniz 3-4 kez idrar yapmaya çıkıyorsam bugün 1.5 saatte bir tuvaletteyim resmen. İnşallah yaptıklarım işe yaramıştır ve bugün yarın doğururum🤲🏻 Siz de deneyin bunları bakalım neler olacak.