Ballmom22 Kızlar yarın A101 e nuk biberon geliyormuş daha önce alan ve ya kullanıp da memnun kalan var mı bende almak istiyorum
Mysaa Ballmom22 Nuk marka iyi ama ben kullanmadım canım zaten bebeğim almadı biberon emzik vs cam olduktan sonra her turlu alırsınız çok geliyor bime A101 e belki biberona gerek kalmaz vs elinizdede kalabilir
kivicik Ballmom22 ben bugün bi uğradım çoğu ürün gelmişti reyona koymuşlardı ama baya karıştılmış belli,herşey yoktu hatta bitmişti 😓 kuvet,biberon ve part yatak için çarşaf aldım . Biberon antikolik özellikliydi, akış olarakta M vardı görebildiğim .