Sarahh Ben oğlumda da yaptırmıştım aklımda kalmasın diye şükür ikili sorun çıkmamıştı ama sonradan kalpte parlaklik böbrekte büyüme doktora her gittigimde korkarak gidiyordum özel hastaneye gittim baya da uzak bize orada detaylıca bakıldı aldirmak isterseniz veya sıvı vermek isterseniz diye sordu bizde yaptirmadik imza attık Rabbimin vardır bir bildigi dedik toplamda 3 doktora gittik kalp doktoru vs cok dojtro gördü hiçbiri zaten kesin sonuç vermiuo bu testlerde de kesin sonuç yok ama ben ikincisinde de yaptırdım devlette yapiyorlar bütçen yoksa yaptırabilirsin teknoloji elimizin altinda yararlanın bence🥰