Sarahh benimde ilk gittiğim dr beni aydan aya çağırmıştı, ikinci gittiğim sizin gibi iki haftada bir beni çağırıyordu üstelik çağırmışsınız niye diye sordugumda öylesine kontrol için diyordu, bukadar sık bebeğim açısından da zararlıymış gibi geldi zaten o doktoru da bıraktım ilk gittiğim doktora geri dönmeyi düşünüyorum🌸 iki haftada bir çağıranın derdinin başka oldugunu düşünüyorum Doktor diye sonsuz güvenmemek gerek ya bırakın gitsin başka dr bakın