Kizilkafaa Kızlar 17. Haftam bitmek üzereymiş ben 19 sanıyordum neyse, doktor 15 de bu bebek kız net dedi, bugün de sordum hocam kız mı diye evet kız görüyorum ancak alışveriş için biraz bekle bence dedi. Kafam allak bullak detaylı ultrasonda değişiyor mu? 🥲
Didemardaa Kizilkafaa 17. Haftada doktorum banda kız dedi hatta ulturosonda net şekilde ben kendimde gördüm doktor söylemeden kız galiba dedim benim doktorumda alışveriş için bekle daha erken demişti değişme ihtimali çok zor ama sen yinede bekle demişti :)
TugceArslan Kizilkafaa Kızlarda yanılma çok oluyor. Özellikle alışverişe başlama dediyse. Dinle derim. Zaten iki cinsiyetin de kullanacağı malzemeler çok. Babynest, küvet vs
Mysaa Kizilkafaa erkeklerin testistleri geç düşebiliyor emin değilse doktor alışveriş için de erken birkaç hafta daha bekle canım 😊
Ormanmeyveli Kizilkafaa 12. Haftada bacak arasindaki malzemeyi gördük😂😂 16. Haftada ekran açılır açılmaz başka doktor aa erkekmis dedi o kadar net gosteriyordu ki yani. Tuhaf olan yanı. Ilk hamileligim ben de dahil olmak üzere herkes bu erkek dedi 6 yaşındaki cocuk bile cinsiyeti ogrenince kimse şaşırmadı😂
Kizilkafaa Didemardaa Evet, banada öyle dedi. Kız ama sen yine de bekle diye. Bende korktum kızım kızım diye seviyorum cocugu oğlansa üzülmesin😂
Deletedmom727271 ilk hamileliğim de iki doktor da kız demişti detaylı ultrason da erkek dendi şoku yaşamıştık sjsjsj 😂😂😂 bence bekleyin alışveriş için doktorunuz doğru demiş 😊
Didemardaa Kizilkafaa bizim değişmedi sizinde değişmez inşallah allah gönlünüze göre versin saglıkla kucağınıza alın :)
Deletedmom727271 Kizilkafaa sağlıklı olsun canım evlat evlattır tabi ama bir şok dalgası geliyor evet 😊😊
2kizanasi Banada 14 ve 16da kız dendi 18de tekrar başka doktora gittim göremiyorum net bişey diyemem detaylıyı bekle bence dedi 🙃 Ben kıza kendimi çok alıştırdım ama bakalım yani değişen çok burda
bebeklerin_annesi Kizilkafaa bekle biraz tabi Doktorlar ne kadar emin konuşsa da yanılıyor Cinsiyet değişmez canım Sadece doktor tahminini söylüyor Bir sonra ki kontrolde keism belli olur biraz daha büyümüş olur çünki KIIZM da hafta hatırlamıyorum ama ilk erkek olabilir ama ümit veriyim alış veriş yapmayın dedi bir sonraki kontrolde keism bşr şey derim dedi tabş ben 1 ay boyunca oğlum olacak dşye bekledim kendimi erkeğe hazırladım (hiç alış veriş yapmadım ama) sonra gittiğimiz de kız dedi kesin dedi
minikmucizemmmmmmm Kizilkafaa alışverişi bilerek bekletiyorlar canım 24. Haftaya kadar olur bir sıkıntı çıkarsa diye bize de 13+4 %90 kız demişti dün gittim 17.haftada kız olduğunu onayladik🤗 ama 24. Haftaya kadar büyük eşyaları almayın dedi Allah göstermesin olumsuz bir duruma karşı