Ay allahım nasıl geçti anlamadım , evet zordu , stresliydi , korku doluydu ama bir o kadar da heyecanlıydı. Şükürler olsun yolun yarısınıda geçtik az kaldı 🙏🏻 Allahım sağlıkla bu kalan süreci de atlatmayı nasip etsin . Tabi iki üç gündür Bel ve kalça ağrıları başladı , yataktan dayak yemiş gibi kalkmalar başladı artık zorlanmaya başladım . Ama olsun be benim kızım sağlıkla bana gelsin çekicez bunları yapacak bir şey yok 🌸 Sizlerin nasıl gidiyor benimle aynı haftada olanlar alışverişi tamamladınız mı yoksa daha başlamayanlar falan var mı ?🙈❤️