2melekannesii___ Kizlar cumartesi gunu ozelde 29+5 1300 gram demisti dr. Bugün devlette kontrolum vardi 30+6 1680 gr dedi Sizce yanilmalar oluyormu hangisi doğrudur merak içindeyim 😶
Seross10 2melekannesii___ Doğum yapacağım gün son muayenemde bebeğim 3600 boyu da 52 santimdi ama bebeğim 3165 boyu da 48 doğdu 😃😃😃 bende epey bir yanıldı
ayshe54 2melekannesii___ ya bizde de devlet daha az gösterip Özel fazla gösteriyor 😅 ben devlete göre kilosunu düşünüyorum 😅 sağlıkla kucağımıza alalım da hayırlısıyla 🥰
Ozgennnnnn Bende bebeğim kendi doktorum ölçtü 967 gram ertesi gün devlette 1160 gram çıktı 1 gün ara ile bende hangisine inanacağımı şaşırdım ama devlet hastanesi cihazları biraz daha eski oluyor 🤷🏼♀️
2melekannesii___ Ozgennnnnn Evet ya ozel 1300 diyince iyi diye dusundum 4 gün de 300 gram almis olamaz yani
2melekannesii___ ayshe54 Aynen sağlıkli olsun yeter 😍 Ilk defa kilo farkliliklari oldu herkeste oluyorsa kafama takmam 😂