Yd12 İlk önce kıza benziyor denildi öğleden sonrada erkeğe benziyor net 16 da söylerim dedi sizce nedir https://resimyukle.io/r/E0PYYdRmhn
Yd12 Kizilkafaa sizden de yorum istemiştim kız demiştiniz doğru çıktı şükürler olsun kızımız oluyor 😍😍
Berenibeklerken Yd12 bana öyle demişti doktor haftan erken daha belli olmaz. 16sında kesin kız demişti doktorum