GizemCengiz bana da hiç birşey vermemişti folik asit hiç vermediler zaten sonra decavitte vermedi kan şekerim kansızlık vitamin eksikliği çıktığı halde bol meyve tüketsin demişti 😅 başka doktora gittim o da d vitamini verdi sonra aile hekimine gittim herkes decavit kullanıyor bana neden vermiyorsunuz ozaman verdi