Kızlar 40+2 haftalık hamileyim en son 2 gün önce doktora gittim .doktorum bir hafta daha bekliyoruz dedi normal doğum için . Şu iki gündür bebeğimin hareketleri o kadar azaldı ki sürekli yatıp acaba hareket ediyor mu diye kontrol mantarı oldum . Bebeğim aç tok fark etmeksizin çok hareketliydi şimdi ise çok nadir 😔geceleri en ufak hareketimde o kadar çok sertleşiyorki put gibi sabit yatıyorum yatakta yalancı sancı dan başka sancı da yok ne yapacağım böyle Cuma’ya daha çok var benim gibi olan var mı😞😞ilk gebeliğim tecrübesizim