Aysehtnck Arkadaşlar 16. Haftama girdim 2-3 gündür aşırı kabızlık yaşıyorum probiyotik kullanıyorum aslında ama tavsiyeniz var mu kayısı falan bende pek işe yaramadı :( acı çehre bitkisi çok iyi geliyormuş ama riskli mi acaba
Peperonni Aysehtnck kuzum doktora danışmadan bitkisel ürünler kullanma. Bende de aynı sorun var bir kaç gündür düzeldi gibi. Doktora gittim ve kendini zorlama dedi dulcosoft verdi o biraz düzene soktu. Kayısı suyu falan da içiyorum bi tık iyi geldi diyebilirim ama kesinlikle doktoruna danış sana yazacaktır bir şeyler