Semina57 ya nasil karistirabiliyor doktorlar bende bunu anlamiyorum. Ilk gebeligimde 12. Haftada 2li testte kiz kesin yuzde yuz denildi bacak arasinin bos olduguna dair resimler vs vardi elimde. Daha sonra ben riskli bi gebelik surecine girdim ve hastane hastane dolastim 9 ay resmen her hafta 2 ayri doktora gorusurdum biri kiz biri kesin erkek derdi.
Erkek bu diyenlere hocam bacak arasi pipi resmi verir misiniz derdim verirlerdi ama bence kordon bu derdim hayir alakasi yok bak bu kordon diyip baska biseyi gosterirlerdi. Bana hatta dogumdan 2 hafta evvel bi profesör cift cinsiyet hakkinda bi bilgin varmi diyip elime bi kitap tutusturmustu oku diye aklim cikmisti korkudan. Doguma girerken bile inanin doktor bilmiyordu ne cikcak acaba bakalim sürpriz dedi esime kiz bebek goturduklerinde sok olmustu haliyle hani o kadar pipi resimleri vardi elimizde vs diye. Hani kizimin ozel bolgesi oyle etli falan degil gayet minyon bi bebek olarakda dogdu.
Simdi 13 haftaligim doktor tahminde bulunmadi ama dun cok agrim var diye acile gittim ultrasona bakip kiza benziyo buda kiz diyemem tabi kesin ama baya kiza benziyo yapisi dedi bacak arasida bos dedi.
Sonra daha uzman bi dr geldi dogumhaneden birde ben bakayim dedi o masallah bi kizin vardi birde oglun geliyo bak pipiye dedi
Resmen sinirlerim tavan yine bundada 9 ay ayni stresi yasar dururum artik.