İyi günler bayanlar.ben 28.haftalik hamileyim..sigortalı isciyim çalışıyorum .ama 2.
gebeligim olduğu için ve evdede bir tane çocuğum var bide üstüne ağrılarım çok var bacak bel kasık .ben 28.haftada izne çıksam.yinede doğum izin parasını alabilirmiyim .ilk çocuğumda iyiyidim.32 haftaya kadar dayandım.ama bunda artık dayanilmaz bir ağrı cekiyorum.90 günden fazla sigortalı işçi günün bu arada