Kızlar bebeğim 29+4 ken 1811 gram 43 cmdi, eşim 4300 doğmuş ben 3350 bi de eşimin 2 metre boyu o yüzden normal dedi doktorum iri ve uzun olmasına ama doğana kadar 4ü geçer dedi, normal istiyorum baş aşağı da dönmüş ama korkuyorum yapabilirmiyim ben kısa boylu minyon bişeyim doğurabilir miyim nelerle karşılaşırım ilk doğumum
Var mı benim gibi olan ya da iri bebek ilk doğumunda normal doğuran bana yardım edin fikir verin nolur :(