Mervemir Gebelik şekeri çıkmıştı 28 haftamda insüline gerek kalmadı diyetle devam ettim Doğuma 9 gün kaldı görünüyor ama ben diyeti bozdum hiç tatlı yemezken şuan yiyorum çikolata da dahil Doğuma zararı olur mu