cyln_hnm Pınar hocayla instagram üzerinden konuştum, 21.05’te türkiye’ye geliyorum, 23ünde kendisine randevu aldım, ama daha detaylı ultrason yapılmadığı için beni Aytaç hocaya yönlendireceğini söyledi. Büyük ihtimal kendisiyle orada tanışacağım. 🤗
Bende ilk kızımda spinal yaptırmıştım, bunda da öyle düşünüyorum, o an yaşamaya değer gerçekten ve sonrasında da bence çok rahat oluyorsunuz erkenden atlatıyorsunuz o ağrıları. Bunda da öyle olur diye umud ediyorum. 🥰