BaLevLat34 Arasss6761 aynı haftadayız :) bizimde cumartesi detaylı ilkinde bu kadar heyecanlı değildim :)))
aylinnntrhn Duy_gu ben şimdiden heyecanlanmaya baslıyorum ara ara bide o haftalarda sizi düşünemiyorum ☺️
Arasss6761 aylinnntrhn ecopirini ilk gebelik 32 haftada doğum olduğu için bunda da erken doğum riskim varmış o nedenle kullanıyorum hakkımız da hayırlısı 🙏🥰