Bebeğim doğduktan dört gün sonra meme -mama olarak ilerledik. Göğüs yaraları aldı başını gitti.. Kan uyuşmazlığına bağlı sarılık da yükseliyordu. Moralim daha fazla düşmesin diye eşim gitmiş mama almış. Günde sadece 30 milimlik yaptım verdim her gün 1 defa. Öyle öyle atlattık sarılığı. Yine devam ediyorum mamaya günde yine bir defa bu sefer 120 ml yada 90 ml Çünkü annelik içgüdüsü de doymadığını hissediyorum. Özellikle akşam saatlerinde. İstediği süt performansını bulamayınca evde küçük çaplı kıyamet kopuyor. Mama zehir değildir banada diyen oldu. Tek dediğim şey şu Annesi benim onun için en doğru şeye ben karar veririm.