Annekuzusu_Ayaz Hazal_kubra12 bende 35 haftayım doktoruma sordum çektirmek için dişim kırıldı yarısı kaldı ağrısından duramıyorum çok aciliyeti yoksa doğumu bekle dedi kadın doğumcunun onayı gerekiyor