Luliko Kızlar selam. Bebeğim 42 günlük. Az önce bez değiştirirken çişini yaptı. Her yere sıçradı ve ağzına da bir miktar geldi, bebeğim de onu yuttu🙄 bir sorun olur mu? Başına gelen var mı? Doktora sordum ama henüz cevap vermedi 😕 umarım bir sorun olmaz ya
219Eyll Luliko idrar ilk yapılırken sterildir sonradan bekledikçe bakteri ve mikrop üretir .korkmayın bişey olmaz yani ☺️
Ela_Ensar Luliko yok canım sanmam sonucta karnimzda yaptıkları zaman yutuyorlar Allah’ın izniyle birşey olmaz korkma annesi 🥰🥰🥰yine bilgi verirsiniz bir sorun oldu mu diye
Onlyyou Luliko benimde başıma gelmişti hemen doktoru aradım güldü geçti kendinden gelen kendine gitmiş hiçbir şey olmaz dedi🤣
Luliko Ela_Ensar doktor çişinde enfeksiyon olmadığı için sorun olmaz dedi. Eğer enfeksiyon olsaydı takip ederdik dedi. Bilginize ☺️
Ozgennnnnn Bir hemşire olarak söylüyorum hiçbir şey olmaz içini ferah tut içinde glikoz vs maddeler var idrarını içip hayatta kalan insanlar bile var 😄
uckedibirbebek Luliko hiçbir şey olmuyor. Biz pipi açılınca işeyenler derneği olarak ailecek çiş içtik. Bebeğimiz dahil hiçbirimize bir şey olmadı. Tadı da bi değişik tad mad yok zaten……..
Luliko uckedibirbebek evet ben de içtim geçenlerde 😅 ama bebek olunca telaşlandım. Neyse ki doktorumuz da sorun olmaz dedi. Teşekkürler 🙏🏼
Nilesea Luliko pipiped diye bişi varmış, bez değiştirirken bu gibi kazaları önlemek için pipiye takılan minik üçgen şapka gibi bişi, duyunca çok gülmüştüm😀 erkek bebeler için kurtarıcı bir ekipman olabilir bir araştırın isterseniz.