BusenurR Kızlar adetim 10 gün gecmişti dün kan verdim 18 hamilesin dedi doktor bugun pembemsi lekelenme oldu acile gittim kanama gözükmüyo dedı progestan verdi artmıs 21 olmus ama simdi uyandım kan gelmiş yatağa bile gecmiş cok üzgünüm
Deletedmom622772 BusenurR çok geçmiş olsun doktorunuzun betanızı takip eder zaten takipliyseniz bir doktorda kanamalar risk faktörüdür ancak yine de belli olmaz Beta artışınızı takip edin mutlaka bu saatten sonra katlanarak artması gerekti normal şartlarda hayırlısı olsun hakkınızda 🙏🏻
ilkheyecanim96 BusenurR bende kimyasal geçirdim , ve hemen hamile kaldım kanamanın 8 -10 günlerinde darısı sana inşallah benimde 105ti ilkte 5.günde 55 e düştü kanama olmuştu öyle gitmiştim acile her zaman 2 gün arayla tekrar kan vermek gerek
Naz12- Kimyasal gebelik olabilir benimde değer düştü regli gibi vücut onu attı ama birkaç gün karın ağrısı olur 🙏