nurrr12 yaseminygt08 ilk dozu 1 ay önce oldum vurulduğum günün sonrasında 3-4 gün hafif kol ağrısı oldu sadece. 2. dozu pazartesi günü oldum şuana kadar ağrım falan olmadı çok şükür 🤗
Deletedmom622772 yaseminygt08 canım 2 gün sonra kol agrım oldu ama covid aşısı gibi düşünme günlük hayatına engel olacak bir şey değil oldukça hafif. İğne desen bebeklerede aynı iğneden vuruluyor asla hissetmiyorsun :)
Eminecak 2 doz oldum 3. Dogumdan sonra olucam. İlk dozda uyuyana kadar hafif ağrı olmustu ikincisinde bir iki saate geçti ağır bir şey değil.