Başlık için mantıklı bişey bulamadım kusura bakmayın…Kızlar erken doğum riskim var 27.haftaya girdim 2 haftadır ara ara vajinamda sanki bebeğim tekmeliyormuş gibi hissediyorum pıt pıt ediyo aniden tuvaletim geliyor çok korkuyorum acaba bebeğim gelmek mi istiyor😰