@Esme1989 oyy canm ya kıyamam sana ben sıkma canını sen çnkü o çoğunluk herkeste oluyor benim de 8.haftamda olmuştu ,doktor gayet normal demişti kırmızı olmadgı müddetçe hc skma canını..ya ben de şimdi bak ozamanlara gttm sen böyle yazınca ama korkma sakın ..