Handemiiiy bir bebeğin ruhu 4. Ayından itibaren oluyor. ☺️ 40 olayının da dinde bir yeri yok aslında. Yani var da halk arasında bilindiği gibi yok. 40 olayından kasıt lohusalık dönemidir yani kanama devam ettikçe ibadet edemediğimiz, namaz kılamadığımız dönem. Bu tabi 40 gün de sürebilir 14 gün de. 40ı çıkarmak toplumsal bir adet dinen kanaman bittiği an lohusalığın da bitmiş oluyor ve ibadetlerine başlayabiliyorsun. Yok 40ı çıkmadan şu yapılmaz, 40ı çıkmadan şöyle çıkarılmaz türü hurafelere kulak asmayın. ☺️ Kendiniz istirahat edin ve ayaklandığınızda çıkın gezin istediğiniz gibi😂