Meleksi Arkadaşlar 8+4 gebeyim gündüz hiç öyle iştahım açık değilken akşam yemeğinden sonra folik asit ve progestanı yuttuktan sonra ağzım hiç boş durmuyo hep bişeyler yiyesim var kendime çok sinir olmaya başladım bunu yaşayanınız var mı😅
Tomrishatun Meleksi sanmam canim 1 senedir içiyorum iştahım açılmadı hatta hormon ilacı bile içiyorum 🙂
Deletedmom622772 Meleksi sanmıyorum ilk 3 ay somun ekmekle beslenmiştim sadece mide bulantım olmamasına rağmen öyle bi iştahsızlık 😂
Handemiiiy Meleksi yeniyim ben burda,gebelik istiyorum ve folik asit kullanıyorum bende iki aydır,sürekli böle + lı şeyler görüyorum öğrenmek istedim teşekkür ederim😇
Meleksi Deletedmom622772 dediğim gibi benimde gündüz hiç iştahım yok akşam ne hikmetse hep yiyesim geliyo ve benim bulantımda var yani Handemiiiy İnşallah tez zamanda sağlıklı bir evlada kavuşursunuz☺️🙏🏻