37ye girdik şükür. Eğer çok enerjik hissediyorsak kendimizi, doğum yakın demekmiş. Aksine ben kendimi çökmüş, bitmiş hissediyorum 🤦🏻♀️ mide yanmasından napcamı şaşırdım doktordan şurup almadığım için kafamı nerelere vuram diye düşünüyorum. Uykusuzluk da cabası. Yatağa girince bırak dönmeyi ağrıdan uyuyamıyorum. Yeter artık burama kadar geldi yioaaa diye bağırasım var 🙄😂 şaka bi yana gerçekten çok zormuş. Anneliğin zorluklarıyla şimdiden öğrenmeye başladık sanırım. Sağlıklıca doğsunlar inşallah 💕