sedaozdemirr Kızlar 29 haftalık gebeyım,belim ve karnım ağırmaya basladı.Aynı regl agrısı gıbı.Korkuyorum.Nedır bu, normal mı
Buseyllzr sedaozdemirr sürekli mi ağrıyor canım enfeksiyon felan varmı ? Bende 31.haftama gireceğim ara ara oluyor regl ağrısı gibi dinlenince geçiyor ama bende enfeksiyon da var birde tahmin genişlediği için iyce bebek kasiklara baski yapıyor olabilir eğer sürekli oluyorsa ve siddetliyse yinede bı hastaneye git ihmal etme çok geçmiş olsun 🙏
ebruk1994 sedaozdemirr bu ağrılardan dolayı 4 gündr hastanedeyim sancılarım çıkıyor şiddetli ve geçmiyorsa doktora gidin
Minmin sedaozdemirr 29+3’üm ben de üç dört gündür karın ağrısı vardı doktora gittim temiz çıktı idrar vs bugün de çok az regl sancısı vardı ama anlıktı bebek dönüyor sanırım yeri git gide daralıyor ondan olabilir doktoruna danış
sedaozdemirr İlk defa bugun oldu belım ve karnım aynı hasta olucakmısım gıbınagrıyor.Bebek hareketı de bıraz yavasladı sanırım.Çok hareketlı degıl.Doktora danısıcam aynen