40+0 olduk ama bebeğim gelmiyor galiba içerde rahat doğmak istemiyor burda böyle post açıp sonra hemn doğuran kişileri görüyorum bende denedim ins ben de dogururum sağ salim kucağıma alirim ve bütün anneler sağ salim kucağına alır bebisleri var mı benim gibi bebisini bekleyen ama bı turlu doguramayan guzel anneler ❤️💐