Ben de idari izindeyim. Henüz hastaneden arayan olmadı. Ben de hiç ses etmedim. Her gün aman inşallah aramazlar diye dua ediyorum. Bazı kurumlara henüz yazı gitmemiş sanırım, ya da insiyatif kullanıp çağırmadılar. Ama her gün aynı stresi yaşamaya devam 🤦🏻♀️