Mervedemirctn Merhaba kızlar. 14+3 teyim. Bugün akşam üzeri sol kasığımda ağrı oluştu. Her hareket ettiğimde bıçak saplanır gibi oluyor. Bu normal bir şey mi sizce ? Yardımcı olursanız sevinirim 🍀
Kizilkafaa Mervedemirctn Canım aynı haftalarda benimde sol tarafımdan bıçak saplanır gibi ağrı oluyordu. Kalkamıyordum ayağa o derece acile gittim. Enfeksiyonum olduğu söylendi. Fitile başladım. Enfeksiyon ağrı yapabiliyor. İdrar ve kan tahlili ver istersen
minikkurabiyelerinannesi Mervedemirctn bende de oluyordu enfeksiyon çıktı yine sende için rahat etsin bir tahlil yaptır istersen 🌸
Kizilkafaa Mervedemirctn O da olabilir, büyüdüğünde de ağrı olabiliyor evet. Ama enfeksiyon bende cıkınca belirteyim dedim. İhmal edilmemesi gerekiyor cünkü. Akıntın var mı?