Benimde çikolata kistim var ama 3 civarlarında büyüklüğü visanne kullanmıştım 2018 bu yana,o ilaç biraz küçültmüş,doktor gebelik için bir problem olmayacağnı söyledi ultrasonla bakıp,kaç günde bir adet olduğumu bilmiyorum çünkü ilaç kullanırken adet olmuyordum,bir adet takibi uygulaması indirdim uygulamadan 28 günlük ortalama adet döngüsünü seçip takipte kaldım ve eğer normal bir döngüye sahipsem bugün adetimin 3. Günü olmalıymış ama olmadım,herhangi bir belirtide sezmiyorum,sizin yorumlarınızı merak ediyorum hanımlar siz ne düşünüyorsunuz?