Kızlar 35+2 Doğum yaptım normal doğum lakin dikişli dikiş beni o kadr rahatsız ediyor ki doğru düzgün uzanamıyorum oturamıyorum bıle afedersiniz idrarımı yapıyorum cok uzun sürüyor acımde o kadr su var be diyorum neler yapmalıyım yaşayan var mı tavsiyelerniz nelerdir akıl fikir verir misiniz