ozgecakar67 çileği kızımda da çok yedim.Simdi yine hamileyim yine yiyorum kızım da olmadı bişey hep yıkadım ama belki surmusumdur elimi bı yere hurafe bunlar inanma.Ciger olayı da bence leke için değil çiğ et,ciğer türü seylerden toksoplazma belki bulaşır diye dikkat edin ellerinizi yıkayın diyo doktorlar genelde.