AysenurB35 Arkadaşlar Merhaba. 36. Haftama girdim yarın randevum var muhtemelen nst gireceğim. Ücreti ne oluyor bilenler yazabilir mi 🌸
AysenurDogruol AysenurB35 her hastanenin farklı hatta aynı hastane olup dr farklı olunca verenler bile var benim nts ücreti yok mesala
ikizleribeklerken AysenurB35 benim o gün muayene randevum varsa ücret ödemiyorum, ekstra nst için gelirsen ücret çıkıyor dediler