Hellobabyyyyy ben yapmadım ama kendim istemediğim için. Yapabilirsiniz size bağlı. Zaten ayağa kalkıyorsunuz. Belki ilk gün ağrınız falan olur ama ertesi gün yapılabilir. Tamamen sizs bağlı. Ben bir sürü selfie çekmişim açıp açıp bakıyorum. eşimle falan çekmişiz paylaşım yapmak için.Hatta refakatçi koltuğunda Bağdas kurup otururken falan var ne alaka ise 😁