Aylin_calsknn Kızlar benim senelerdir süren bi enfeksiyonum var hangi doktora gittiysem fitil veriyo kullanıyorum ama asla geçmiyo sarı çok ağır kokulu bi akıntı 37 haftamdayım doktoruma geçmedi dedikçe aynı fitili verip duruyo 3 kutu fitil bitirdim zararlı olduğunu düşünüyorum artık
Kizilkafaa Aylin_calsknn Bana da fitil verdi vajinal fitil kullanıyorum ama banada etki etmedi yani akıntı çok yoğun bir şekilde devam ediyor, ped takıyorum artık
Sonqulbulut Aylin_calsknn Benim doktorum Cleocin vermişti.Tüp şeklinde vajinal krem,içine enjekte ediyorsun.7 günlük bisey ama etkiliydi.Doktorunuza bi danışın isterseniz
Elif-durak Aylin_calsknn evde doğal çözüm sirke denesene canım bır çay bardağı ilik suya 1 yemek kaşığı sırke ıle teharetlen sonra peçete ile kurula ama aynı peçeteyı katlama sil yenisini al yenisi ile sil o şekilde bende de oluyor gebelik olmadan da fitil vermişti bugün çok fecı kaşıntı ile duramadım ilk haftalar olduğundan ılac önermedi doktor bende ole yaptım rahatladım günde 4-5 sefer yap birde ilık su ıle taharetlen pamuklu çamaşırlar al günlük ped kullanma 💕
RabiaaaH Aylin_calsknn günde kaç litre su iciuorsunuz bendede aşırı enfeksiyon vardı günde 2 2.5 litre su içiyorum ve sirkeli su ile taharetleniyorum biraz daha azaldı kan verdim dün bakalım hala yüksek mi
Aayse123 Kizilkafaa günlük ped kullanmayın bana doktorum öyle dedi bende de var havasız kalıyor oda etkiliyor onun yerine kokusuz 1 2 katlı peçete koy dedi
Merveofs Bana da toz, antibiyotik, fitil, krem hepsini verdi. Fitilleri bitirmedim ama kullandıklarımda da etkiyi göremedim ne yazık ki.. artık dıştan cilt tahrişi oluyor kaşıntıdan malesef
Adileeselvi Aylin_calsknn Benimde aynı canim 33. Haftamdayim geçmek bilmiyor ilk bı fitil verdi fayda olmadı sonra bı toz verdi bir hafta anca idare etti geçen yine gittiğim de geçmedi dedim toz ile fitil verdi ama inan yok yani geçmiyor çok su içiyorum çok tuvalete çıkarsam o gün iyi iki dkka tutsam tuvaletimi yeşile dönüyor akıntı hemen
RabiaaaH Adileeselvi aynen şu icmedigim zaman anında belli ediyor kendini bebegede zararı olurmuş ne yapacağız böyle ya yarın randevum var bakalım
Adileeselvi RabiaaaH sor bakalım canım ne diyecek benimde birdahaki hafta içi bulamadim erkene randevu ins bebeğe bı zararı olmaz gidene kadar 🙏