Doğurduğum gece sırtım ve kaburgam ağrımisti ama bir gece sadece. Oda heme yük hafifledi diyemi bilemedim narkozdan olduğunu sanmıyorum çünkü kaburga zaten açılıyor toparlanir diye agrir her halde. Doktorum bana suya çözülen kalsiyum magnezyum D3 hepsi bir arada ilaç yazmıştı bı kaç kez kullandım tadını beğenmeyip kullanmamıştım sanırım tekrar başliycam çünkü emizirirkende kalsiyuma ihtiyacımız var. Benimde bel ağrım var tam ignenin hizasında ama yeni başladı doğumdan hemen sonra yoktu