Kuzuannesi 37. Haftadayım bende de 35 gibi başladı sanırım ayaklarımda fazla yok ama el parmaklarım Allaha emanet sabah kalkıyorum ağlaya ağlaya bir şey tutabiliyorum parmaklarımı asla kapatamıyorum 😪 genellikle ellerimi yukarida tutunca geçiyor ayaklarımın da öyle size de tavsiye ederim birde yere oklava koyuyorum ayaklarımı da üzerinde yuvarliyorum oda çok iyi geliyor